: Vývoj motivace k učení se anglickému jazyku u českých žáků z různých typů škol na úrovni vyššího sekundárního vzdělávání (grant č.: 24-10968S).
Výzkumníci z Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy by chtěli 1. a 3. ročníků zjistit jejich postoje a motivaci k učení se anglickému jazyku a úroveň jejich znalostí a dovedností v anglickém jazyce.
Výzkum bude realizován formou dvou online dotazníků. První budou žáci vyplňovat v říjnu a druhý pak v dubnu/květnu. Výzkumný tým zaručuje žákům anonymitu. S výjimkou dotazu, zda je respondent chlapec nebo dívka, nejsou zjišťovány žádné osobní údaje. Při vyplňování dotazníku budou žáci reprezentováni pouze číselnými kódy.
Všechna získaná data budou k dispozici (pro účely analýz) výhradně členům výzkumného týmu a použita výhradně pro výzkumné účely. Publikovány budou pouze souhrnné výsledky.
Vyplnění dotazníků bude pro žáky dobrovolné. Každý žák bude předem na úvodní straně online dotazníkové aplikace poskytovat svůj dobrovolný souhlas s účastí. Zároveň může žák kdykoliv přestat dotazník vyplňovat, práci přerušit a své dosavadní odpovědi smazat. Přerušení práce či neúčast v šetření pro žáka nebude mít žádné negativní důsledky.
V případě jakýchkoliv dotazů kontaktujte pověřeného vyučujícího na škole: Mgr. Martina Holuba.
Velice děkujeme.
Mgr. Michal Durec, DiS., ředitel školy